Andai nyawa telah tiada...

Andai nyawa telah tiada....Catatan ini menjadi ganti....

Monday 22 October 2012

Terima Kasih...

Salam....

Walau tanpa suara...rasanya tetap menjadi kewajipan saya untuk berterima kasih atas setiap doa dan ucapan sahabat....

Rasa terlalu singkat hidup ini...sungguh..semuanya terasa masih baru..masih kerdil dan masih mentah...banyak lagi yang tak tahu, banyak lagi yang harus ditempuh..banyak lagi yang harus ku lalui....

Sepanjang 36 tahun...ada kenangan ketika kanak-kanak, ketika remaja, mula menginjak dewasa...dan kini melewati usia kematangan....ada insan yang masih di sisi...ada juga yang telah pergi...

Saya akan menjadi manusia yang kufur jika tidak menyatakan syukur dan bodohlah saya jika tidak menyatakan bahawa kehadiran setiap orang di sisi saya amat penting...setiap yang hadir sungguh membahagikan...saya berterima kasih atas kenikmatan ini.....

Semua yang ada memberi saya ketenangan, kegembiraan, keceriaan dan kadang-kadang meminta ruang hati saya bersabar dalam menerima cabaran.....

Terima kasih atas segalanya....terima kasih atas setiap kenangan...terima kasih atas setiap harapan....moga kita semua dijauhi dari kejahatan...hasad dengki dan sentiasa menerima kekurangan diri......insyaAllah...


No comments:

Post a Comment