Andai nyawa telah tiada...

Andai nyawa telah tiada....Catatan ini menjadi ganti....

Wednesday 26 September 2012

Salam...

Terlalu lama tidak menitip kata....alasannya tetap sama..."masa"......

Kadang-kadang terfikir, adalah masih tidak cukup dengan 24 jam?

Tentunya kita semua tiada jawapan untuk itu...ia terlalu subjektif...namun dalam ruang masa yang ada ini....disebabkan saya direhatkan oleh pihak hospital kerana mengalami masalah kesihatan akibat batuk berpanjangan......saya menggunakannya untuk menonton dan menatap komputer...

Pilihan siaran saya tentunya Tv Alhijrah...program di tv ini agak sebati dengan jiwa saya...sudah lama saya boikot cerita indon yang ntah apa2...saya juga kurang gemar menonton hiburan yang memalukan.....

Kebetulaannya  ada lintas lansung di Mekah.....kaabah.....ia membuatkan perasaan saya tersentuh...yang hadir tentunya air mata...sungguh..tiada niat meriakkan diri..tapi percayalah sahabat...jika anda pernah hadir ke sana..dengan kejiwaan dan keikhlasan...perasaan yang sama juga akan dialami....



Jika  sahabat punya kemampuan...pergilah...lupakan sebentar hasrat ke london, switzland dan lain-lain kerana tempat ini memebri nikmat yang lebih hebat....percayalah....

No comments:

Post a Comment